Her ne kadar dijital harcamaların oranları her yıl artmaya devam ediyor olsa da, televizyon reklamları özellikle markaların bilinirliği ve görünürlükleri açısından vazgeçilmez olmaya devam ediyor.
TV reklamlarının en önemli fonksiyonlarından biri dijitale olan katkısı. Bir çok araştırma ve tecrübelerimiz gösteriyor ki, TV reklamları kullanan markaların dijital mecralardaki reklamları hem daha verimli, hem de artan mobil telefon penetrasyonu sayesinde doğrudan trafikleri ve en önemlisi arama motorlarında marka aramalarını çok olumlu yönde etkileniyor. Softwareplas, markanız için en uygun tv reklam fiyatı ve paketini alır.
Bant reklam en etkili ve başarılı reklam çeşitlerinden biridir. Televizyonda yayınlanan program esnasında ekranın alt tarafında, 8 saniye boyunca yer alır. Ekranın maksimum %20’sini kaplar. Programın veya dizinin yayınlanma esnasında görüldüğü için izleyicinin reklamı gör-meme şansı yoktur, Program bütünlüğü bozulmamasına dikkat edilerek yapıldığında diğer reklam çeşitlerine göre %13 daha etkilidir. Akılda kalıcılığı ile maksimum etki sağlayan bant reklam çeşidi, minimum bütçelerle yapılabilmektedir.
Program veya dizilerde, jenerikten hemen sonra başlayarak tam ekran boyutunda gösterilen görüntülü reklamlardır Reklam kuşağında 10,20,30 saniye aralığında, tam ekran boyutunda yayınlanır. Spot reklamlar ile ;firma ve ürüne dair izleyiciye verilecek mesaj, başarılı bir şekilde verilir. Spot reklamlar, izleyicide merak uyandırarak ürün ve hizmeti kullanma talebi yaratmalıdır
Televizyon sponsorluğu, program ya da dizi öncesinde ve sonrasında firmanın logosu veya afişi kullanılarak 5’er saniye “sunar/sundu” şeklinde ekranda belirir. Yayın aralarında da aynı görsel ile “devam ediyor/devam edecek” şeklinde yer alır. Marka bilinirliğini arttırmak, televizyon sponsorluğunun en büyük amacıdır. Tv sponsorluğu, programın hedef kitlesine ulaşarak, prestij elde etmenizi kolaylaştırır.
Advertorial reklamlar sayesinde bunu müşterilerinize en iyi şekilde sunabilirsiniz. Bu reklam türleri başta e-ticaret olmak üzere birçok yerde tercih edilmektedir. Bu kapsamda ürünlerin, hizmetlerin tanıtılması amaçlanır. Reklam da bu çerçevede gerçekleştirilir, ürünün içeriğinde ne olduğu, ne fayda sağladığı, neye hizmet ettiği ve ne kullanılarak üretildiği gibi konulara değinilir. Böylece müşterilere istediği tüm sonuçlar ayrıntılı olarak sunulur.
Televizyon programlarında, ürünü veya markayı planlı ve göze batmayacak şekilde yerleştirmeye ürün yerleştirme denir. Hedeflenen tüketicinin zihninde, markaya dair olumlu izlenimler bırakmak ürün yerleştirmenin amacıdır.
Doğru ürün yerleştirmenin satış oranlarını %80 oranında arttırdığı biliniyor. Bir dizi içerisinde oyuncuların ürününüzü kullanması, markanın veya ürünün billboard vb. tanıtım alanlarında yer alması en bilinen entegrasyon uygulamalarındandır. Ürün yerleştirmenin 4 çeşidi vardır. Senaryo entegrasyonu, dijital entegrasyon, aktif ürün yerleştirme ve pasif ürün yerleştirmedir.