Ürününüz, hizmetiniz veya işiniz için harika bir marka ismi seçmeniz gerekiyorsa, markalaşma çabalarınızda ismin önemini göz önünde bulundurarak başlayın. Adınız kurumsal kimliğinizin bir uzantısıdır ve sağladığınız değeri pekiştirebilir veya sizi ondan uzaklaştırabilir. Bir işletme, ürün veya hizmet için isim geliştirirken bir dizi seçeneğiniz vardır:
Hikaye anlatımı yoluyla şirket markalaşması hakkında hiçbir şey bilmiyorsanız veya şirketinizin geçmişini yazmanın müşterilerinizin kalplerini ve zihinlerini kazanmak için yeterli olduğunu düşünüyorsanız, içerik stratejinizi yeniden gözden geçirmeniz gerekir.
Hikaye anlatımı yoluyla şirket markalaşması hakkında hiçbir şey bilmiyorsanız veya şirketinizin geçmişini yazmanın müşterilerinizin kalplerini ve zihinlerini kazanmak için yeterli olduğunu düşünüyorsanız, içerik stratejinizi yeniden gözden geçirmeniz gerekir.
Bir marka hikayesinin parçası olarak şirketinizin geçmişinden bahsedebilirsiniz. Bununla birlikte, başarılı bir marka hikayesi, şirketin kuruluşu ve işleyişi hakkındaki gerçeklerden çok daha fazlası olacaktır.
İyi yazılmış bir marka hikayesi, şirketinizle ilişkilendirilmesini istediğiniz hem gerçekleri hem de duyguları kapsamalıdır. Müşterilerinizde duygusal bir tepki uyandırmalıdır. İşletmenizin hedefleri, hedefleri ve motivasyonları hakkında geçmişe atıfta bulunmalıdır.
Aslında hikaye anlatımı, markanızı tanımlamadan gerçekten yapabileceğiniz ve bunun yerine müşteri deneyimini, rahatlığı ve paylaşılan değerleri ve ilkeleri vurgulayabileceğiniz yenilikçi bir reklamcılıktır.
Marka hikayeniz bir yazıdan çok daha fazlasıdır. İnsanlara gönderdiğiniz mesaj – doğru yazılırsa – ağızdan ağza olur. Henüz müşteriniz olmayanlar bile gerçek bir müşterinin olumlu deneyimleriyle şirketiniz hakkında bilgi sahibi olacaklar.
Eğer sizler de bu detaylar ve prensipler ışığında Marka İsmi ve Marka Hikayenizi oluşturmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.